Kaip priimti stresą?

Kaip priimti stresą?

Kas yra stresas? Muša krutinę, jaučiamas didelis nerimas, savęs nesupratimas, emocinis nuovargis, padidejęs jautrumas, abejojimas savo vertybių stabilumu. N dalykų, kurie verčia mus jaustis varganai, lyg nieko negalime padaryti, užvaldo nieko nenorėjimas. Negalėjimas priimti šių emocijų ir į jas koncentravimasis, mus laiko tame pačiame taške. Pasiimkite šias emocijas kartu ir judėkite toliau tikslo link. Kai jas priimsite ir pradėsite koncentruotis į savo vertybes, savo pamatus – jos pasislėps, jūs tapsite stipresni dvasiškai, atsiskirsite nuo jų, nuo savo vidinio pokalbio.

Sunkesnio laikotarpio metu norėjau jausti džiaugsmą. Nė velnio, jeigu ryžtatės pokyčiams, prisiimti naują projektą, ar dar dėl kažkokių priežasčių jaučiate stresą krutinėje – nepulkite savęs kaltinti, kad taip jaučiatės. Jūs nesate blogas dėl to, tai yra labai žmogiška ir to neužgniaužkite. Tai yra jūsų gyvenimo dalis. Aš buvau įsitikinusi, kad tai man nenutiks, betttt, kai nutiko, nežinojau, kaip tvarkytis.

Mintys, kad jūs galite, leidžiate sau jausti ne tik džiaugsmą, bet ir liūdesį, baimę, stresą – jus išlaisvins. Kaip sako Rytis, jūs nesate vienišas. Kai tik pasakiau toms emocijoms labas, ko nori? Pasakė: noriu, kad suprastum, jog neverta dėl to nervintis, tiesiog nėra prasmės. Aš su juo pasiveikinau, jį priemiau ir nežinau kas manyje įvyko, bet bam! Aš su juo esu, tačiau jaučiuosi labiau atsipalaidavusi. Kartais ir mažas pokytis, pokalbis, įvykis, situacija gali sukelti nemalonių pojučių, priimkite, pasisveikinkite. Tačiau laikykitės savo pamatų, gerumas visada nugali, kartokite „Aš linkiu visiems laimės“ ir taip tiek, kol Jums pasidarys gera viduje. Ramu.

Pastebėkime savo dienos ritmą

Kadangi prieš tai nebuvo tekę susidurti su didesniu streso kiekiu, išties buvau labai pasimetusi, ką su juo daryti. Turėjau daugiau laisvo laiko, galėdavau ilgai miegoti ryte ir vėlai eiti miegoti vakare, nes ryte nereikėjo į darbą. Labai apsidžiaugiau, kai perklausiau audio knygą apie dienos ritmą ir kaip mus veikia gamtos dėsniai. Paklausykite, gal rasite kažką artima ir sau ir tai jums padės rasti kažkokį būdą geriau jaustis, ypač kai norisi kaltinti ką nors kitą dėl mūsų pačių jausmų, sprendimų:


Galimi sprendimo būdai:

  1. Manau, ypač svarbu, kaip pradėsite dieną. Su kokia energija žengsite į ją. Mankšta, o jeigu jau pavasaris, vasara, geras būdas po geros makštos/sporto dar į ežeriuką/ jūrą įšokti. Kūnas atsigauna, mintys prašviesėja, jūsų energija grįžta.
  2. Meditacija. Kvėpavimo pratimai. Yra daug skirtingų būdų, bet geriausia mokytis iš žmonių, kurie jau tai daro kurį laiką ir gali jums teisingai viską papasakoti. Yra Meditacijos kursai Vilniuje, Gyvenimo meno mokykloje, jeigu domina: https://www.artofliving.org/lt-lt. Po mankštos yra labai gera atsisėsti ir keletą minučių arba daugiau, skirti sau. Esu girdėjusi labai gerą pasakymą, kai grįžtame į save, iš karto pajuntame saugumą. Viduje saugu. Visada.

Kiekvienam linkiu gyvenimo džiaugsmo, vidinės ramybės ir skaidrumo. <3

Susitelkite į tikslą.

Linkėjimai,

Agnė

Back to Top